Friday 14 March 2008

De pink/ The little vinger

Twee weken geleden ben ik even naar de dokter geweest, omdat ik een kleine ontsteking in mijn pink had. Dit leek heel simpel, maar het moest open gesneden worden en nu loop ik al twee weken met een belachelijk grote en onpraktische pink rond.
Om de paar dagen moet ik terug en dan moet mijn vinger in een badje, wat telkens grappig is want dat is geen luxe bakje met een mooie oplossing, maar dit wordt in het lunch yoghurt-bakje gedaan (hopenlijk wel afgewassen), wat een beetje amateuristisch overkomt.

Two weeks ago, I visited the doctor, because I had a little infection in my little vinger. This looked very simple, but it had to be cut open and for two weeks I am walking around with a massive and unpractical "little" vinger.
Every few days I have to go back and it should be cleaned in a little bath. This does not happen in a luxurous cup, but it happens in the yoghurt-cup (hopefully washed and cleaned), which looks funny.

No comments: