Thursday 28 January 2010

Mats museum


Mat is altijd bezig met dingen sparen, maar ook met museums maken. Hij heeft nu een museum gemaakt in zijn kamer en hij vraagt entree. Het geld dat hij heeft opgehaald wordt naar Haiti gestuurd, want zo wil Matous ook helpen met een bijdrage.
Carolina, die al regelmatig bij ons is geweest, kwam nog een laatste keer langs voor ze voor een tijdje naar Indonesie gaat.
Mat loves to collect things and then make a museum with what he has collected. He has a museum in his room and he asking for an entrance fee. The money that he has been collecting, will be for the support for Haiti.








1 comment:

anneke nieuwland said...

Lieve Mat, weet niet of mijn berichtje over is gekomen, maar wat fijn dat je geld verzameld voor Haiti, oma doet ook mee hoor, koop maar wat leuks voor mij en dan wil mama het wel betalen, dan krijg ik het als ik kom en betaal ik mama terug. oke!
we vinden het een goed idee.
liefs van oma anneke